آب معدنی در دبی باعث سکته مغزی خواهد شد

گاهی اوقات فروشندگان آب معدنی در دبی آب آشامیدنی معمولی آب لوله کشی را که ابتدا تصفیه شده و سپس مقدار معینی املاح معدنی محلول در آن حل شده است را معدنی می نامند.

اما صحیح تر است که چنین آبی را نه معدنی، بلکه به صورت مصنوعی معدنی نامید. غلظت نمک های معدنی در آب معدنی مصنوعی ممکن است کمتر یا برابر با آب معدنی باشد. اگر آب معدنی مصنوعی به اندازه آب معدنی دارای مواد معدنی باشد، به همان اندازه مفید خواهد بود.

ltsiya برای افرادی که محصولات لبنی را دوست ندارند و سبزیجات سبز کمی می خورند و آب معدنی با منیزیم مفید خواهد بود – برای کسانی که حبوبات و غلات کمی می خورند.

به جلوگیری از از دست دادن نمک در گرما کمک می کند. در تابستان گرم مردم مقدار زیادی آب و نمک را از طریق تعریق از دست می دهند. آب معدنی می تواند به پر کردن مایعات، سدیم و کلر کمک کند. اما باید در نظر داشت که آب معدنی به عنوان نوشیدنی ایزوتونیک مناسب نیست.

آب معدنی

نوشیدنی های ایزوتونیک برای ورزشکاران نه تنها حاوی نمک های محلول، بلکه کربوهیدرات نیز هستند و آب معدنی شیرین نیست. بنابراین، آب معدنی کمکی به ریکاوری پس از تمرینات بدنی نخواهد کرد.

علائم بیماری های خاص را تسکین می دهد. برخی از ترکیبات شیمیایی موجود در ترکیب آب معدنی می تواند ناراحتی در بیماری ها را کاهش دهد.

به عنوان مثال، آب های معدنی بی کربنات وجود دارد که مقدار زیادی سودا در آنها حل می شود. و از آنجایی که جوش شیرین ناراحتی ناشی از سوزش سر دل را کاهش می دهد، آب حاوی بی کربنات نیز به این وضعیت کمک می کند.

وضعیت مشابه در مورد آب معدنی حاوی مقدار زیادی سولفات منیزیم. از آنجایی که این ماده به عنوان یک ملین ملایم عمل می کند، بیماران مبتلا به یبوست که به طور منظم آب معدنی حاوی سولفات منیزیم می نوشند، بیشتر و با راحتی بیشتری به توالت می روند. اما برای اینکه آب معدنی واقعا مفید باشد، وجود مقدار کافی املاح معدنی در آن مهم است.