آب معدنی کوچکبه راحتی می تواند انسان را خفه کند

چه کسی فرمول شیمیایی H2O را نمی داند؟ آب شرط اساسی زندگی همه موجودات است که انواع مختلفی دارد مانند آب معدنی کوچک ، آب شور، آب شیرین و …… به طوری که از بررسی های زمین شناسی مشخص شد که محل شکل گیری خود حیات بوده است.

و این همه ماجرا نیست: رابطه آب و حیات قبلاً در بسیاری از اسطوره‌های خلقت، به ویژه در تمدن‌هایی که در اطراف رودخانه‌های بزرگ توسعه یافته بودند، شهود شده بود و اساس فلسفه طبیعی تالس بود.

بنابراین تصادفی نیست که سال 2003، سالی که پنجاهمین سالگرد کشف ساختار مارپیچ دوگانه DNA را جشن گرفت، نیز به آب اختصاص یافت: DNA، نماد زندگی، با آب، که برای آن ضروری است.

در واقع آب عنصری ضروری برای همه انسان هایی است که بدون آن فقط برای چند روز زنده می مانند.

آب

آب، یک منبع گرانبها علاوه بر این، منابع آب برای کشاورزی، شرایط بهداشتی و رژیم غذایی سالم نیز اساسی است: یک مزرعه کشت شده که از آبیاری محروم است هیچ محصولی نمی دهد و منجر به کمبود مواد غذایی می شود، فردی که به قوانین بهداشتی توجه نمی کند.

در معرض خطر بالای بیماری است، رژیم غذایی با مصرف کم آب نامنظم و برای بدن مضر است. با این حال، متأسفانه، مانند همه منابع ضروری برای زندگی، آب تمام نشدنی نیست،

در واقع در حال حاضر شروع به اتمام کرده است: طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی در سال 2025، ممکن است برای دو نفر از هر سه نفر ناکافی باشد.

این را می توان با به حداقل رساندن زباله های محلی، به ویژه در مورد ناکارآمدی در کشاورزی (از آنجایی که ما 70 درصد آب را به آنها اختصاص می دهیم) و نشت لوله های ساده، اما همچنین با جلوگیری از آلودگی از طریق حفاظت از محیط زیست، اصلاح می شود.