اتصالات لوله پوش فیت باعث مسمومیت آب مصرفی اهالی یک روستا شد

استفاده از اتصالات لوله پوش فیت بین دو قطعه لوله مسی می تواند جریان آب را تا حد زیادی بهبود بخشد. این یک قطعه ساده و در عین حال موثر از تجهیزات لوله کشی است که برای کاهش فرآیندهای مشترک و بهبود کارایی در این زمینه طراحی شده است.

این یک اتصال قوی را بدون انتظار مواد یا کار تضمین می کند. در لوله های مسی خورده یا آسیب دیده که روش های سنتی شکست خورده اند بسیار موثر است.

اتصالات SharkBite یک محصول واقعا انقلابی است که اتصال لوله های مسی را آسان می کند. نصب اتصالات SharkBite بر روی لوله مسی آسان و یک پروژه است که خودتان انجام دهید.

شما می توانید در خانه از عهده این کار برآیید، حتی اگر یک صنعتگر با تجربه نباشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک انبردست برای برش لوله مسی و وارد کردن آن در اتصالات است.

اتصالات کوسه بایت توسط متخصصانی ساخته می شود که سال ها از ابزارهای تخصصی برای برش، نصب و آب بندی ایمن و کارآمد سطوح مسی استفاده کرده اند.

اتصالات

اغلب هنگام کار با لوله های مسی، پارگی، بریدگی و بریدگی روی لوله ظاهر می شود که در بیشتر موارد منجر به ناهمواری سطحی می شود.

این بریدگی ها و پارگی ها می توانند منجر به نشتی یا پیچ خوردگی شوند. اتصالات Shark Bite نصب را آسان می کند و قابلیت اتصال عالی را برای ایمن نگه داشتن کار شما فراهم می کند.

اتصالات Sharkbite نه تنها یک مهر و موم کامل ایجاد می کند، بلکه حداقل حرکت را به محل کار شما اضافه می کند. این امر احتمال آسیب و خرابی را کاهش می دهد. هنگامی که به درستی نصب شود، راحتی و دقت را در طول فرآیند نصب فراهم می کند.

این اجازه می دهد تا لوله های مسی با استفاده از یک سیستم اتصال فشاری پیشرفته به سایر اتصالات مسی متصل شوند. در دو مرحله کار می کند.

در مرحله اول لوله مسی وارد بدنه بیرونی اتصالات می شود که از پلاستیک ساخته شده است. هنگامی که لوله تا حدی وارد می شود، یک یقه آزاد کننده در انتهای آن قرار می گیرد.

در مرحله دوم، لوله را در یک حلقه اورینگ قرار می دهید که آن را تراز می کند. O-ring لوله را با فشرده شدن توسط اتصالات آب بندی می کند.