اجاق گاز فردار تمام استیلی که به جای ضامن وام به بانک تحویل داده شد

اکثر خانه ها علیرغم اینکه چندین سال در بازار هستند، اجاق گاز فردار تمام استیل دارند. دلیل این محبوبیت چیست؟ استفاده از آن ساده است، به برق بستگی ندارد.

نصب و راه اندازی هزینه زیادی ندارد، تنوع در اندازه ها (از کوچک 50 سانتی متر تا تقریبا 80 سانتی متر) وجود دارد. متخصصان گوارش ترجیح می دهند به دلیل سرعت و توانایی تغییر شدت شعله از آنها استفاده کنند، زیرا آماده سازی همیشه نیاز به کنترل آتش دارد.

عملکرد آن ساده است، مشعل ها وظیفه انتشار گاز را برای تماس با شعله بر عهده دارند. با این کار محدودیتی برای استفاده از ظروف وجود ندارد، می توانید از قابلمه های سفالی، تابه های آلومینیومی، کاسه های فلزی و بی نهایت ظروف استفاده کنید.

گویی این کافی نبود، اکثر اجاق‌های گازی دارای یک اجاق گاز هستند که در مقایسه با ارائه‌هایی که در بالا توضیح داده شد کمک بزرگی است.

اجاق

بله، نگهداری و نظافت، علاوه بر خطر داشتن مخزن بنزین در خانه، کمی دشوارتر است، اما مزایای آن بیشتر است، قرار دادن اجاق گاز به عنوان وسیله مورد علاقه در خانه های مکزیکی.

اکنون که اطلاعات لازم برای انتخاب نوع اجاق گاز را در اختیار داریم، قصد داریم به سوالات متداول در مورد اجاق گاز بپردازیم زیرا بیشترین استفاده را در آشپزخانه ها دارند.

قبلاً گفته شد که تعمیر و نگهداری اجاق ها چقدر پیچیده است، اما برای پیش بینی خطر در کارکرد آنها، بررسی مداوم آنها الزامی است. اگر حتی با انجام کارهای حفاظتی، موقعیت های حساسی پیش می آید که نمی دانیم چگونه عمل کنیم، در زیر چند نکته برای حل این مشکلات رایج آورده شده است.

از آنجایی که استفاده از آن مستقیماً به منبع گازها بستگی دارد، بررسی باز بودن سوپاپ یا در هر صورت وزن مخزن را آزمایش کنید تا بدانید هنوز گازی برای پخت وجود دارد یا خیر.

اگر گاز تازه عوض شده بود، مسلماً اندازه نازل (کلیدی که اجازه عبور گاز را می دهد) درست نیست. برای انجام این کار با تیم خدمات تماس بگیرید تا اطلاعات مربوط به نوع گاز و مدل محصول را درخواست کنند.