الکتروپمپ شناور استیل باع خشک شدن یک چاه در زمین کشاورزی شد

بهینه سازی قطعه ای که نیاز به دقت ابعادی دارد در ویژگی روش ساخت مدیریت ضخامت فیلم مناسب و گرمایش با دمای بالا مورد نیاز بود.

متعاقباً، فولاد ضد زنگ برای الکتروپمپ شناور استیل نوع BMS و پمپ موتور شناور نوع HBS نیز ساخته شد. بر این اساس، یک پمپ شناور BMSP از نوع فولاد ضد زنگ و یک موتور پمپ شناور نوع BHSP (عکس 1) توسعه یافتند.

در میان این پمپ‌های شناور، به‌ویژه پمپ‌های چند مرحله‌ای، توسعه روش تولید با تولید خودکار قسمت پوشش میانی با یک ربات، بهره‌وری را بهبود بخشیده است.

تکامل پمپ های شناور و واحدهای تامین آب برای کارخانه ها و ساخت و ساز

موتور پمپ شناور برای کارخانه ها سبک و حمل و نقل آسان است و از تجهیزات ضروری در کارگاه های ساخت و ساز است زیرا می تواند آب را برای تخلیه و اختلاط پمپاژ کند.

پمپ های نماینده شامل نوع ES، نوع ENZ، نوع EU، نوع EV، نوع EX (عکس 2)، نوع EA، نوع EB، نوع EBQ (تصویر 3)، نوع EQS و … هستند و همچنان در حال استفاده هستند. این پمپ ها با استفاده از مواد آلومینیومی بر روی قطعات اصلی مانند قاب موتور به کاهش وزن دست یافتند.

پمپ

علاوه بر این، با استفاده از لاستیک در پوشش پمپ برای تضمین عملکرد ضد سایش مشخص می شود. این به این دلیل است که وزن سبک و مقاومت در برابر سایش برای موتور پمپ های شناور صنعتی مهم است.

به طور خاص، علاوه بر استفاده از موادی با مقاومت سایشی نسبتاً عالی، مانند چدن کاشی تیره، از چای خام ساخته شده از لاستیک یورتان نیز در برخی محصولات استفاده می شود.

واحدهای تامین آب در دهه 1960 زمانی که یک سیستم آبرسانی که در آن مخازن آب بر روی پشت بام ساختمان های بلند نصب شده بود در منطقه شهری ژاپن استفاده شد، شروع به گسترش کردند.

اما مشکل بهداشت و استحکام لرزه ای مخزن آب و مخزن پرآب تشدید شده و یک واحد آبرسانی بزرگ از نوع مخزن تحت فشار برای رفع این مشکلات ساخته شده است.

با این حال، چالش ها از نظر محدودیت های مکان و بهداشت مخزن آب باقی مانده است. در دهه 1970، با توسعه یک توربین فشار فشرده از نوع دیافراگمی، واحد تامین آب کوچکتر شد و فضای بازرسی مخزن آب را ایمن کرد.