تخت خواب کودک ساده باعث شد تا کودکی از اتاقش فرار کند

اتاق کودک آینده، چگونه آن را تصور می کنید؟ بین ما، مطمئنم از زمانی که آن را در ذهن خود تصور کرده اید، ماه ها، شاید حتی سال ها می گذرد.

اما در مقابل پیشنهاد فوق العاده گسترده، انبوهی از ابعاد، متریال، پرداخت ها، رنگ ها یا حتی سبک ها، دیگر نمی دانید به کجا باید توجه کنید. نترسید، ما اینجا هستیم تا به شما در انتخاب تخت خواب کودک ساده مناسب برای کودکتان کمک کنیم!

انتخاب مبلمان کودک بسیار مهم است زیرا کودک شما بیش از نیمی از وقت خود را در اتاق خود، بین شب ها، چرت زدن ها و زمان های بازی می گذراند (به عبارت دیگر، وقتی صحبت از بازی می شود، اتاق نشیمن شما نیز ممکن است به سرعت ضمیمه شود).

تخت

نترسید، سعی می کنیم با مجموعه ای از مقالات پیرامون چیدمان اتاق کودک کمی شما را راهنمایی کنیم. برای شروع: روی تخت نوزاد تمرکز کنید.

تخت نوزاد قطعه مبلمانی است که انتخاب آن بسیار مهم است، زیرا رفاه کودک به آن بستگی دارد! ما 4 معیار کلیدی را برای انتخاب تخت خواب کودک شناسایی کرده ایم. این شما هستید که آنها را به ترتیب اهمیت با توجه به اولویت ها و سبک زندگی خود رتبه بندی کنید.

برای شروع، تخت کودک باید سالم و با طراحی سازگار با محیط زیست باشد تا به سیاره زمین و رفاه کودک شما احترام بگذارد. اگر بودجه شما اجازه می دهد.

از تخت های ساخته شده با مواد طبیعی مانند چوب جامد: کاج، راش، بلوط دریغ نکنید، انتخاب با شما مطابق با سلیقه و امکانات شما است. در غیر این صورت، مبلمان با تراکم چوب بالا را از جنگل‌های اروپایی با مدیریت پایدار انتخاب کنید.