تولید جدید ترین مدل ساعت سامسونگ اکتیو 2 که قابلیت تشخیص هویت دارد

امروزه دیگر به افراد چپ دست آموزش داده نمی شود و ساعت سامسونگ اکتیو 2 در حال حاضر بدون این مکانیسم و ​​با استفاده از روش های ساده تری برای کنترل دقت ساعت تولید می شوند.

بنابراین، اکنون که ساعت را می توان از هر دو طرف استفاده کرد، روانشناسان در سراسر جهان در تلاش هستند تا بفهمند چه کسی ساعت را در دست راست می بندد.

اعتقاد بر این است که ساعت در سمت راست افرادی است که دارای افکار مثبت و نگرش خلاق هستند. این افراد در نتیجه گیری سریع، سریع و تکانشی هستند.

اغلب اینها نیز افراد خلاق هستند: نویسندگان، شاعران، هنرمندان. علیرغم اینکه اکثر آنها راست دست هستند، هنوز ساعت خود را در سمت راست می بندند.

ساعت

معمولاً این به این دلیل است که نیمکره چپ و خلاق آنها فعال تر است، بنابراین نگاه کردن به سمت راست برای آنها راحت تر است. همچنین، افراد مهم اجتماعی، در بیشتر موارد، ساعت را در دست راست خود می‌بندند.

شاید این نیز به این دلیل است که فردی که به سمت راست می نگرد، بیشتر از شر افکار جدی و منفی خلاص می شود و ذهن خود را مرتب می کند.

با این حال، با وجود آنچه روانشناسان می گویند، تنها چیزی که برای خود فرد خوب است، پوشیدن لباس مناسب است. بنابراین، ارزش آن را دارد که ساعت را روی دست های مختلف بپوشید، به احساسات گوش دهید و آنچه مهمتر است را انتخاب کنید: جنبه روانی یا استفاده عملی.

ساعت مچی یکی از لوازم جانبی بسیار محبوب است که در زمان های نه چندان دور به مچ دست منتقل شده است. در قرن نوزدهم، ساعت‌های جیبی به زنجیری که مخصوص آن‌ها ساخته شده بود وصل می‌شدند و معمولاً از فلز گرانبها ساخته می‌شدند.

چنین کالای لوکسی هزینه زیادی داشت و بر این اساس به یک طبقه خاص و به طور دقیق تر، نه طبقه فقیر جامعه اجازه داده شد. خوشبختانه امروزه همه می توانند ساعتی بخرند