دمپایی حوله ای عروسکی می تواند آرزو های شما را برآورده کند

دمپایی هایی با پشتیبانی از قوس. هنگامی که پاهای شما قوس های مشخصی دارند، خرید کفش می تواند مشکل ساز باشد و دمپایی ها به طور بدنامی حمایت نمی کنند.

بسیاری از دمپایی حوله ای عروسکی که من با آنها برخورد کرده‌ام، نمی‌توانند قوس‌های من را در ذهن نگه دارند و پشتیبانی لازم را ارائه نمی‌کنند، و باعث می‌شود تمام روز در آپارتمانم لنگ بزنم.

با تشکر از این معما و از آنجایی که من از داشتن پاهای دردناک هر سال خسته شده‌ام، به دنبال یافتن بهترین دمپایی‌هایی بودم که قوس قوس را پشتیبانی می‌کنند – و چه کسی بهتر از سایر دوپاهای قوس‌دار مانند خودم توصیه‌هایی در مورد این موضوع ارائه می‌دهد؟

دمپایی

من نظرات دوستان دمپایی پوش را در سراسر اینترنت بررسی کردم تا بفهمم کدام یک ارزش خرید دارند و کدام یک را نادیده بگیرم. برخی از بررسی‌ها حتی اشاره کردند که دمپایی‌های خاصی به کاهش درد ناشی از فاسیای کف پا کمک می‌کنند. یافته های من را در زیر بررسی کنید.

اگر بخواهید از پیوندهای این صفحه خرید کنید، BuzzFeed ممکن است سهمی از فروش یا سایر غرامت ها را دریافت کند. همه محصولات به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شدند و قیمت ها دقیق و موارد موجود در زمان انتشار بود.

به عنوان یک عاشق کفش، یکی از بهترین چیزها در مورد تغییر فصول این است که فرصتی برای تغییر بازی کفشم دارم. جدا از اینکه صندل‌هایم را با چکمه‌هایی برای پوشیدن در بیرون عوض می‌کنم، هوای سردتر به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است که فقط زیباترین دمپایی‌ها را بیرون بیاورم.