زندگی راحت افراد با مبل جریان دارد

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که از زندگی بر روی مبل لذت می برید، Lounge II برای شما عالی است مبل راحتی ایتالیایی با روکش های پارچه ای ضخیم و کوسن های عظیم و نرمی که در آن فرو می روید، بسیار راحت است.

امکان گسترش آن به هر اندازه ای که می خواهید نیز یک مزیت بزرگ برای هر کسی است که به دنبال اثبات اتاق نشیمن خود در آینده است یا جزیره مبل خود را ایجاد می کند.

در بخش ظاهر، Lounge II با زیبایی مدرن خود گوشواره طلا سفید به طور معقولی همه کاره است و انتخاب های رنگ پارچه بسیار زیاد است.

قیمت تقریباً 1800 دلاری برای مدل استاندارد 3 نفره پارچه‌ای، Lounge II را کاملاً در محدوده قیمت متوسط قرار می‌دهد، اما ما احساس می‌کنیم که این ولخرجی ارزش آن را دارد.

Crate & Barrel سالهاست که در تجارت مبل است لباس ورزشی زنانه دیجی کالا مبل های آنها در آمریکا از چوب سخت خشک شده در کوره ساخته می شوند مواد با کیفیتی که باید برای مدت طولانی دوام بیاورند.

اما فقط حرف ما را قبول نکنید، CB نمایشگاه های متعددی دارد که می توانید وارد شوید و خودتان تعیین کنید که آیا این کاناپه شما است یا خیر.
مبل آندره اتاق و تخته محکم است. مثل محکم محکم.

در حالی که قطعاً مبل راحتی برای همه نیست مانکن لباس اما در مقایسه با بسیاری از مبل‌های «آنقدر نرم که شما را خواهد خورد که در این لیست قرار دارند، یک نفس تازه است. در واقع، این مبل محبوب‌ترین مبل Room & Board است و بیش از 10 سال است که به فروش می‌رسد.

خطوط تمیز و زرق و برق دار همراه با طراحی اواسط قرن، آن را به یک مکمل فوق العاده برای خانه های مدرن تر تبدیل می کند، و آنهایی که فضای کمتری برای کار دارند، به ویژه از طراحی باریک و باریک قدردانی می کنند.

  • منابع:
    1. The best and most comfortable sofas of 2022
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از کلم برای پسرزایی تا چه اندازه صحت دارد؟
    2. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.
    3. کنجدی که در مغز انسان مانند ساعت شنی عمل میکند!
    4. کشاورزی برای از بین بردن آفت از روغن موتور استفاده کرد