سرامیک کف فله ای باعث زمین خوردن دختری در ایتالیا شد

صنایع دستی عالی در توسکانی وجود دارد، منطقه ای که به خاطر سفال، مایولیکا و چینی معروف است تا جایی که سرامیک کف فله ای به یکی از نمادهای متمایز آن در جهان تبدیل شده است.

چند دقیقه دورتر از فلورانس، یکی از مشهورترین شهرها برای سنت سرامیک خود، Montelupo Fiorentino، با هفت قرن تولید هنری پشت سر آن به لطف وجود رودخانه آرنو که امکان شروع استخراج خاک رس را فراهم کرد، قرار دارد.

بازدید از Montelupo به معنای غواصی در معمولی ترین زندگی توسکانی با توجه به ویژگی های آن است که از عشق به هنر و صنعت با کیفیت، تا کارآفرینی خانوادگی، عبور از مناظر شگفت انگیز و غذاهای خوب را شامل می شود.

روستای Montelupo Fiorentino در میان کوچه‌های رنگارنگ و مغازه‌های مشخصی می‌پیچد که در تمام طول سال به روی هر کسی که می‌خواهد هنر سرامیک توسکانی را کشف کند باز است.

سرامیک

Montelupo به دلیل اینکه خانه مایولیکای ایتالیایی است، یک تولید خاص از سفال است که نیاز به لعاب مواد قابل نفوذ دارد.

قلب شهر، موزه سرامیک است که در دهه 1970 پس از کشف چاهی ساخته شد که حاوی یافته های باستان شناسی متعددی در داخل آن بود، زیرا زمانی محل تخلیه کوره ها بود. در اینجا می توانید اشیایی از هر دوره تاریخی را با متنوع ترین تکنیک ها کشف کنید، مجذوب آنها خواهید شد.

با رسیدن به ورودی شهر، یک اثر سرامیک پذیرای ما خواهد بود و غیر از این نمی تواند باشد زیرا در اینجا همه جا یافت می شود.

در پانزده کیلومتری پروجا دهکده ای کوچک بر فراز تپه ای در دره تیبر و احاطه شده توسط جنگل وجود دارد که نام آن دروتا است، روستایی با شش هزار نفر که حداقل یک عضو از هر خانواده در بخش تولید و تزئین کار می کند. اینجا سرامیک را می توان در هوا تنفس کرد!