سرنوشت عجیب مردی که با فروش ساعت ایستاده جدید و شیک میلیاردر شد

در انجمن‌های آنلاین، برند ساعت بریتانیایی Bremont متهم به بالا بردن قیمت ساعت ایستاده جدید و شیک و تمرکز بر بازاریابی به جای انتقال جزئیات ساعت‌سازی شده است.

Giles English، یکی از بنیانگذاران این برند، می گوید: “طراحی نسل جدیدی از مصرف کنندگان به داستان سرایی موثر، موقعیت برند و تایید می انجامد.” “بله، این وظیفه ما به عنوان برند است که دسترسی به اطلاعات مربوطه را فراهم کنیم، اما برندها باید سبک زندگی ایجاد کنند که مصرف کننده بخواهد آن را خریداری کند.”

مارکو شومر، مدیر برنامه آموزشی و آموزشی تاثیرگذار ساعت سازان سوئیس، که بیشتر با نام Wostep شناخته می شود، چندان مطمئن نیست. او قبلاً مدیر خدمات مشتریان بولگاری بود، جایی که به گفته او، یکی از بزرگترین چالش ها آموزش بازارهای جدید در مورد ساعت سازی مکانیکی بود.

خوش بینی تروور نوح نسخه او را از «The Daily Show» متمایز کرد. او گفت: «مشتریان چینی جدید که می‌خواهند یک محصول بسیار گران قیمت بخرند، نمی‌دانند چه چیزی می‌خرند یا کیفیت پشت آن را نمی‌دانند. “شما باید به مشتری نشان دهید که پشت یک ساعت چه چیزی وجود دارد تا آنها احساس کنند ارزش پول را دریافت می کنند.”

ساعت
اما نیاز به آموزش محدود به مشتریان جدید نیست. این صنعت به شدت به نیروی انسانی متکی است: نسل‌های متوالی ساعت‌سازان برای مونتاژ و تعمیر ساعت‌ها آموزش دیده‌اند. با این حال، در سال‌های اخیر، چون ساعت‌سازان قدیمی بازنشسته شده‌اند، ساعت‌های جدیدتر برای جایگزینی آن‌ها در دسترس نبوده‌اند.

آلن برتافت، افسر آموزش مؤسسه ساعت‌شناسی بریتانیا و مربی سابق مدرسه ساعت‌سازی بریتانیا، گفت: «آموزش ساعت‌شناسی برای سال‌ها نادیده گرفته شده است. من نمی فهمم چرا خانه های دیده بان بیشتر از آنها از آموزش پشتیبانی نمی کنند. آنها نمی خواهند کسی را خارج از محصول خود آموزش دهند و اکنون برای یافتن افراد ماهر در تلاش هستند.

وی گفت: LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton، Swatch Group، Richemont و Rolex از جمله برندهای حامی مدرسه بریتانیا هستند. او گفت اما این برنامه “بسیار کوچک” است، و اشاره کرد که تنها هشت فارغ التحصیل در سال تولید می کند.