شامپو یکی از غلیظ ترین مواد شوینده شناخته شده است

مصرف کنندگان می خواهند از شامپو هتلی بدن استفاده کنند که بافت خوب و غلیظی داشته باشد و در هنگام شستن موهای خود بوی خوشی داشته باشد.

جالب توجه است ما دریافتیم که محصولات ضخیم‌تر بهتر از مارک‌های نازک‌تر عمل نمی‌کنند اما این باور عمومی که ارتباطی بین ضخامت و کیفیت وجود دارد صنعت را تشویق می‌کند تا محصولات خود را ضخیم‌تر کند.

این ترکیبات غلیظ کننده هزینه اضافی دارند و بنابراین قیمت را افزایش می دهند همانطور که ترکیبات منحصر به فرد عطرهای غیر معمول مانند عصاره گیاهان و گل های عجیب و غریب نیز همین کار را می کند.

اغلب شامپو براق کننده مو گران‌تر حاوی مواد نرم‌کننده مختلفی هستند که به جلوگیری از ثابت ماندن موهای زائد کمک می‌کنند و حالت‌دهی آن‌ها را نرم‌تر، نرم‌تر و راحت‌تر می‌کنند.

اما حتی اگر یک شامپو هتلی صحت حاوی نرم کننده باشد شما همچنان به یک نرم کننده جداگانه نیاز خواهید داشت زیرا معمولاً بهترین نتایج زمانی مشاهده می شود که شامپوی گران قیمت تری حاوی نرم کننده ها در کنار درمان حالت دهنده جداگانه استفاده شود.

مردم شامپو هتلی ساویز را به دلایل مختلفی می خرند. اگر یک برند خاص را دوست دارید زیرا برای موهای شما کار می کند و بوی الهی می دهد دلیلی برای تغییر وجود ندارد. با این حال اگر فقط موهای تمیز می‌خواهید قیمت مهم نیست و تعویض برندها می‌تواند در درازمدت ثروت کمی برای شما ذخیره کند.

در این حالت موها در ابتدا پس از شستن تمیز به نظر می‌رسند اما کثیفی به زودی راه خود را به مو باز می‌کند و آن را به یک پاک‌کننده طولانی مدت ضعیف تبدیل می‌کند.

  • منابع:
    1. Does the price of your shampoo affect how clean your hair is? Here’s the science
  • تبلیغات: 
  1. استفاده از لاستیک در ساخت برج ایفل فرانسه
  2. با استفاده از خامه سایه چشم بسازید
  3. خرید آنلاین کلاغ پران صوتی درجه یک
  4. کشاورزی فقط با استفاده از شیشه برای خود خانه ساخت