ظروف پلاستیکی خالدار باعث رام شدن گوزن ها شد

شما در حال تخلیه ماشین ظرفشویی هستید و سعی می کنید ظروف پلاستیکی خالدار نگهداری مواد غذایی خود را کنار بگذارید، به انبوهی از درب های نامتناسب فحش می دهید و آرزو می کنید که ای کاش فضای کابینت بیشتری داشتید.

ابتدا چند دقیقه وقت بگذارید تا ظرف خود را بردارید و از شر هر درپوشی که ظرف مربوطه ندارد خلاص شوید.

دوم، مطمئن شوید که ظروف شما شکل یکنواختی داشته باشند تا بتوانند به راحتی لانه کنند و روی هم چیده شوند.

اگر مجموعه شما با سازمان مناسب نیست، ممکن است زمان آن رسیده که به بازیافت یا اهدای سطل های قدیمی خود و سرمایه گذاری در سطل جدید فکر کنید.

ظروف

باقیمانده غذا را در یک ظرف کم عمق برای تسریع در یخچال (حداکثر 5 سانتی متر) و درب دار نگهداری کنید. اگر مقدار زیادی باقی مانده است، آنها را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید.

غذای پخته شده را نمی توان در دمای اتاق گذاشت. تصمیم بگیرید که آیا آنها را ظرف دو ساعت در یخچال یا فریزر نگهداری می کنید (یا حتی کمتر اگر درجه حرارت بالا باشد). هر چه حرارت بیشتر باشد، باکتری ها بیشتر می شوند.

قبل از گذاشتن باقیمانده آن در یخچال، صبر کنید تا خنک شود (به مدت دو ساعت). در غیر این صورت، یخچال باید بیش از حد معمول کار کند و انرژی بیشتری مصرف کند.

راحت است که در یخچال این باقیمانده ها زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. و اگر آنها را دوباره گرم کردید، این کار را در دمای بیش از 60 درجه سانتیگراد انجام دهید. این از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند.

اگر کنسرو باقی مانده دارید، آنها را از قوطی خارج کرده و به ظرف پلاستیکی یا شیشه ای منتقل کنید. انجام این کار مهم است و باید بدانید که چرا غذا را در قوطی های باز نگهداری نکنید: داخل آنها به راحتی اکسید می شود و غذا فاسد شدنی می شود.