عروسک بافتنی جان یک دختر را از تصادف نجات داد

خرید یک عروسک بافتنی برای کودک مطلقاً دشوار نیست. تولید کنندگان امروزی طیف وسیعی از اسباب بازی ها را برای هر سلیقه، سن و کیف پول ارائه می دهند.

و تجارت اینترنتی فشرده این انتخاب را گسترش داده و تقریباً بی پایان کرده است، با این حال، هیچ یک از اسباب‌بازی‌ها به اندازه‌ای که توسط دستان خودش فقط برای او ساخته شده، برای فرزند شما عزیز نخواهد بود.

پس از همه، نه تنها غیرت شما سرمایه گذاری می شود، بلکه گرمایی که کودک به طور شهودی احساس می کند نیز سرمایه گذاری می شود.

هر مادری می تواند یک عروسک گره خورده بسازد- مواد لازم را آماده کنید و حداقل دانش نظری را بدست آورید. مواد مورد نیاز برای بستن عروسک مانند یک عروسک: سوزن دارنینگ، پرکننده، نخ با رنگ های مختلف، پره ها – 3 میلی متر یا 2.5. به طور معمول، تراکم جفت گیری به شرح زیر است: 26 حلقه از 36 ردیف.

عروسک

اغلب، سطح صورت و پشت برای بستن محصول استفاده می شود. اگر به مهارت خود اطمینان ندارید، بهتر است شروع به بستن ناف کنید. کسانی که از قبل به سوزن بافندگی اطمینان دارند می توانند گزینه های پیچیده تری را انتخاب کنند.

در دسترس ترین راه برای ساختن عروسک نویسنده سرنگ – آن را از نخ با سوزن بافندگی ببندید. اسباب بازی های ساخته شده از نخ نرم و گرم هستند که برای کودک بسیار ارزشمند هستند و علاقه او را به خود جلب می کنند.

کلاس استاد پیشنهادی به شما می گوید که چگونه یک عروسک را با حداقل تجربه در کار با سوزن بافندگی ببندیدبرای اجرای پروژه، شما نیاز دارید: علاوه بر این، به قیچی، چشم های عروسکی، نخ های گلدوزی یا رنگ صورت عروسکی نیاز خواهید داشت.

هنگام انتخاب نخ با پره، هماهنگی آنها بسیار مهم است. برای انتخاب صحیح مواد و ابزار، سیم را چهار بار خم کنید و بسته را کمی بچرخانید.

ضخامت آن باید تقریباً برابر با ضخامت پره ها باشد. تعداد آنها تعیین می کند که اسباب بازی چقدر “خوب” است. به عنوان مثال، 40 حلقه بگیرید. آنها شروع پارچه مرتبط با گلدوزی جلو خواهند بود