غوره در بازار شیراز باعث چپ کردن یک کامیون شد

پوکی استخوان و غوره : تحقیقات علمی حاکی از آن است که غوره در بازار شیراز باعث درمان پوکی استخوان یا همان چیزی که به آن پوکی استخوان نیز می گویندخواهد شد.

پوکی استخوان بیماری است که به طور گسترده در جوامع شیوع پیدا می کند و جامعه ما نیز از آن بی نصیب نیست، اما به طور گسترده در زنان شیوع پیدا می کند، زیرا استخوان ها استحکام خود را از دست می دهند.

سختی و بافت زمانی که آنها شروع به از دست دادن کلسیم می کنند، که واحد آن است. برای ساخت و نگهداری استخوان ها ضروری است.

هورمون‌ها مستقیماً این فرآیند را کنترل می‌کنند، که به وضوح از زمانی که زنان به یائسگی یا یائسگی می‌رسند آغاز می‌شود. یائسگی معمولاً در اوایل دهه پنجاه شروع می شود و ممکن است برای برخی از زنان کمی زودتر شروع شود یا ممکن است به تاخیر بیفتد.

غوره

با این حال، مشاهدات نشان می دهد که ممکن است در برخی از زنان در اواخر دهه چهل و اوایل دهه پنجاه شروع شود. به طور کلی، هنگامی که چرخه قاعدگی در یائسگی متوقف می شود، که ناشی از کاهش استروژن است، استخوان ها به تدریج شروع به از دست دادن کلسیم می کنند.

برای کاهش این امر، افزایش استروژن روند از دست دادن استخوان کلسیم را که مانع یا از پوکی استخوان می شود، محدود می کند. خوشبختانه، غوره حاوی ماده معدنی پودون است که مهم است و به روند افزایش هورمون استروژن در زنان (خانم ها) در هنگام یائسگی کمک می کند.

همانطور که می دانیم شروع این بیماری با هیچ دردی همراه نیست که آگاهی از شیوع یا بروز آن را دشوار می کند. این هورمون مهم برای زنان استروژن را برای جذب کلسیم که معمولاً در غذا وجود دارد اما سرعت جذب آن را کار می کند.

با افزایش سن در مردان و به طور کلی در زنان کاهش می یابد، اما تأثیر آن در زنان بیشتر است و کاری که انجام می دهد هورمون استروژن در فرآیند جذب بسیار مهم است.

بلکه در افزایش جذب کلسیم و همچنین در افزایش فرآیند رسوب و افزودن کلسیم به استخوان ها یا بسیار مهم است زیرا به طور مستقیم و قوی به تقویت استخوان ها و کاهش شکنندگی و ضعف آنها کمک می کند.

بنابراین رابطه غیرمستقیم با مصرف غوره و روند استحکام استخوان ها وجود دارد. و ایمنی و کاهش مشکلات پوکی استخوان.