فرش ابریشم زیر تلفنی می تواند باعث بروز امراض پوستی شود

فرش ابریشم زیر تلفنی نه تنها باید زیبا باشد، بلکه باید با فضا هماهنگ باشد. اما پرداختن به صدها نام از انواع فرش چندان آسان نخواهد بود، به خصوص اگر خریدار از مد لوازم داخلی دور باشد.

انواع و اقسام فرش، فرش چیست، چه نوع فرشی انتخاب شود، انتخاب فرش بر اساس نوع، ترکیب رنگ

در واقع، همه چیز بسیار ساده تر است. هر فضای داخلی ایده و جهت طراحی خاصی دارد که بر اساس آن انتخاب محصول تنظیم می شود. بنابراین، ما یاد می گیریم که سبک اتاق و طراحی فرش را به درستی ترکیب کنیم:

سبک های مرسوم، مدرن، پیشرفته، مینیمالیسم به طور متعادل با محصولاتی با الگوهای هندسی، الگوهای انتزاعی در سایه ای محدود و سخت تکمیل می شود.

یک فضای داخلی کلاسیک بدون نقوش گل، زیور آلات گل، مدل های سنتی با جلوه “فرسوده” کار نخواهد کرد. فضای داخلی با تم شرقی به خوبی با بافت های بژ یا پاستلی با زیورآلاتی با همان تم هماهنگ است.

فرش

برای فضای داخلی اتاق زیر شیروانی، گروه جداگانه ای از بوم ها ارائه شده است که در آن بافت ساده، هندسه خط و پایه تک صدایی چاشنی دار غالب است.

مناطق جداگانه اتاق را می توان با فرش های متضاد تکمیل کرد که از ایده اصلی طراحی منحرف می شود، اما در عین حال از نظر بصری با سبک مطابقت دارد.

تکنیک های تزئینی و راه حل های خلاقانه طراحی به شما امکان می دهد جنجالی ترین و اصلی ترین پوشش ها را انتخاب کنید. زیور آلات، نقشه ها، تکمیل لبه، دامنه و هدف محصول را تعیین می کند. یک سطح رسا برای اتاق نشیمن یا یک بافت محتاطانه برای راهرو گزینه موفقی برای تزئین خواهد بود.

پوشش های کف هر خریدار سلیقه و سبک خاص خود را دارد که در انتخاب فرش در اولویت قرار خواهد گرفت.