فرومنگنز پرکربن باعث رشد بیش از حد دندان های یک مرد شد

فرومنگنز پرکربن نوعی آلیاژ Fe-Mn است. آیا تولید فولاد ضد زنگ، فولاد مقاوم در برابر حرارت با درجه حرارت بالا، فولاد ساختاری، فولاد ابزار و سایر فولادهای ویژه و مواد اولیه الکترود است.

آهن و فولاد به عنوان یک اکسید زدا، گوگرد زدایی و عامل آلیاژی عمل می کنند. علاوه بر منگنز و آهن، حاوی سیلیکون، کربن، گوگرد و ناخالصی‌هایی است.

فرومنگنز را می توان به عنوان ماده تلقیح کننده و کروی کننده برای چدن گره ای استفاده کرد و می تواند از تشکیل کاربیدها جلوگیری کند، رسوب گرافیت را تقویت کند، زمان کروی شدن را کوتاه کند، شکل ناخالصی ها را در آهن مذاب کاهش دهد و کیفیت چدن را بهبود بخشد.

بهبود خواص چدن گرفتگی نازل کوره ذوب را می توان کاهش داد و عمر مفید کوره ذوب را می توان به طور موثر افزایش داد.

بسته بندی: بسته بندی تن کیسه ای ضد آب، بافته شده (1000 کیلوگرم در هر بسته) این شرکت فناوری “کوره گرمایش سنگ معدن DC چند حلقه” را با حقوق مالکیت معنوی مستقل از شرکت اتخاذ می کند.

فرومنگنز

در ساخت “بازده سالانه 600000 تن پروژه فروآلیاژ” در شهرستان آنلونگ با سرمایه گذاری کل 3 سرمایه گذاری می کند. میلیارد یوان، مساحتی بیش از 300 مو.

این پروژه در سال 2016 در پروژه “تحول 100 شرکت” استان Qianxinan و در سال 2017 در “پروژه کلیدی” استان گوئیژو گنجانده شد. این شرکت 650 میلیون یوان سرمایه گذاری کرده است.

در اکتبر 2017، اولین کوره حرارتی 30 مگاواتی DC در فاز اول با تولید سالانه 60000 تن فروآلیاژ، ارزش خروجی 420 میلیون یوان و مصرف برق 204 میلیون کیلووات ساعت ساخته شد. این شرکت اولین تولید کننده فروآلیاژ است که چنین فناوری را در چین به کار گرفته است.