ماشین اسباب بازی بزرگ دست دوم در دستان کودکان کوچک می شود

یکی از جذابیت های وسایل نقلیه اسباب بازی این است که بر خلاف ماشین اسباب بازی بزرگ دست دوم معمولاً به اندازه کافی کوچک هستند تا در دست کودک قرار بگیرند.

Roseann Capanna-Hodge، مشاور حرفه‌ای دارای مجوز، EdD می‌گوید: «ماشین‌ها مورد علاقه پسران و دختران می‌شوند، زیرا آن‌ها نوعی اسباب‌بازی هستند که می‌توانند با خود ببرند و با آن بازی کنند.

و از آنجا که آنها می توانند ماشین های خود را در جیب خود بگذارند یا آنها را حمل کنند، به راحتی به آنها متصل می شوند.”

ماشین همچنین یک اسباب بازی علت و معلولی است – به کودکان می آموزد که اعمال آنها می تواند چیزی را رقم بزند.

Capanna-Hodge می گوید: “برای بچه ها بسیار جالب و هیجان انگیز است که یاد بگیرند که می توانند چیزی را در محیط خود تغییر دهند.” با ماشین ها، بچه ها می توانند انواع سناریوهای سرگرم کننده مانند بالا رفتن از دیوار یا تصادف را انجام دهند.

اسباب بازی

پس مزایای ماشین های اسباب بازی بسیار زیاد است. کارشناسان موافقند که آنها باید بخشی از محیط های بازی پسران و دختران باشند.

Capanna-Hodge می‌گوید: «ماشین اسباب‌بازی یک اسباب‌بازی ارزان و در دسترس است که یادگیری، کاوش محیط، استقلال، مهارت‌های حرکتی، حل مسئله و خلاقیت را ارتقا می‌دهد.

بالاتر از همه، آنها سرگرم کننده هستند. “هیچ چیز مانند شنیدن یک کودک در حال کار در یک سناریوی تصادف با همه صداها و گوش دادن به این نیست که چگونه وقتی یک جاده بسته می شود، جاده دیگری را پیدا می کند یا تماشای هیجان وقتی ماشین از دیواری بالا می رود تا از هیولا جلوگیری کند.”

در حالی که هر ماشین اسباب‌بازی قطعات اصلی یکسانی دارد، نحوه بازی کودک شما با آن به ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها بستگی دارد و هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند که ریشه سبک بازی فردی کودک چیست.

به عنوان مثال، یک کودک ممکن است ماشین‌های خود را به دیوار بکشد، دیگری ممکن است آن‌ها را ردیف کند، سپر به سپر، و دیگری ممکن است آنها را در پتو بپیچد.