مردی از کفش ایمنی نسوز برای عایق حرارت کردن خانه خود استفاده کرد

محققان آزمایشاتی را برای این اقدامات در ژانویه قبل از شروع مدرسه و دوباره در سپتامبر انجام دادند.

ما شاهد بهبودهای قابل توجهی در تولید کفش ایمنی نسوز و این پیشرفت‌ها با پیشرفت‌های جزئی در قدرت خم‌کننده انگشتان پا و اندازه عضلات مرتبط بود.

دکتر فونگ یان گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم که اگر این مطالعه در فرهنگ‌هایی که بیشتر کفش می‌پوشند انجام شود، این تغییرات احتمالاً واضح‌تر خواهد بود، با توجه به اینکه بسیاری از بچه‌های استرالیایی در حال حاضر از مزایای گذراندن اوقات فراغت خود با پای برهنه بهره می‌برند.

بر اساس نتایج مطالعه، محققان به والدین و مراقبان توصیه می‌کنند به دنبال یک کفش انعطاف‌پذیر با استفاده از نکات زیر برای تشخیص تفاوت بین محصولات موجود باشند.

وزن: هرچه کفش سبکتر باشد بهتر است.

کفش

انعطاف پذیری: اطمینان حاصل کنید که وقتی پنجه و پاشنه را می گیرید و آنها را در جهت مخالف می چرخانید حرکت داشته باشید و همچنین سعی کنید کفش را از پنجه تا پاشنه روی خود تا کنید.

ساختار: هر چه اختلاف قد از پاشنه تا زیر ساقه پا کمتر باشد بهتر است. با این حال، باید توجه داشت که کفش‌های بسیار منعطف یا مینیمالیستی برای همه کودکان یا همه شرایط ایده‌آل نیستند.

به طور کلی، نشان داده شده است که انعطاف‌پذیری بیشتر در درازمدت مفیدتر است، اما اگر نگرانی‌های خاصی در مورد پاها یا رشد کودک خود دارید، باید با متخصص سلامت خود صحبت کنید.

امید ما این است که این مطالعه آگاهی والدین و متخصصان سلامت را در مورد اهمیت تاثیر طراحی کفش بر رشد سالم پای کودکان و همچنین نیاز به تحقیقات بیشتر و نوآوری در طراحی کفش کودکان افزایش دهد.

نویسندگان هیچ منافع رقیب را اعلام نمی کنند. یک شرکت بین المللی کفش بچه گانه کفش های مورد استفاده در این مطالعه را فقط به عنوان پشتیبانی غیر نقدی عرضه کرد. این شرکت هیچ نقشی در طراحی یا اجرای مطالعه ایفا نکرده و هیچ حمایت مالی ارائه نکرده است.