مرکز خرید چای میوه ای لیپتون

چای میوه ای لیپتون، از طریق مرکز خرید چای ایران به صورت خرده و عمده در سراسر کشور عرضه می شود و شما می توانید سفارشات خود را برای چای میوه ای لیپتون در انواع طعم های خوشمزه و متنوع با نازلترین قیمت بازار در این مرکز انجام دهید.

چای میوه ای لیپتون

برند لیپتون یکی از نام های تجاری و شناخته شده در سطح جهانی است که توسط توماس لیپتون بنیانگذار آن تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در گلاسکو اسکاتلند واقع شده است و انواع محصولات چای را زیرمجموعه شرکت یونیلیور درسراسر بازارهای جهانی عرضه می کند، لیپتون در سال ۱۸۹۰ میلادی توسط خواروبارفروشی به نام سر توماس لیپتون در گلاسکو واقع در اسکاتلند بوجود آمد و خیلی زود محبوبیتی جهانی در عرضه انواع محصولات چای پیدا کرد.

چای میوه
محصولات متنوع چای لیپتون از مزارع کشورهای اصلی تولید کننده چای مانند هند، سریلانکا، کنیا و چین جمع آوری شده و همچنین چای زرد نشان لیپتون مخلوطی از ۲۰ نوع چای مختلف است و امروزه محصولات لیپتون در بیش از ۱۱۰ کشور جهان پخش و عرضه می شود و کیفیت مرغوب آن شناخته شده است.
شما می توانید در این مرکز بهترین انواع چای میوه ای لیپتون را به صورت جزئی و عمده در انواع بسته بندی های سفارش دهید و با عرضه مستقیم با نازلترین قیمت بازار در سراسر کشور تحویل بگیرید و از مزایای انواع چای میوه با طعم های متنوع آن لذت ببرید.

منبع: بازار چای ایران