هنگام شنا عینک طبی مردانه موجب نجات مردی در دریا شد

بنابراین بسیاری از مقالاتی که در مورد انتخاب عینک مناسب برای مردان با صورت باریک می خوانید، حول شکل صورت شما مربع، بیضی، قلب شکل یا گرد تنظیم شده است. اما شکل صورت تنها عاملی نیست که باید در نظر بگیرید.

فریم هایی که معمولاً برای فرم صورت شما مناسب هستند، همیشه مکمل صورت لاغر شما نیستند. عینک طبی مردانه مناسب برای مردان در طرح های بسیار زیبا وجود دارد که متوانید خریداری کنید.

بیایید ابتدا با معنای داشتن چهره باریک شروع کنیم، زیرا ممکن است هنوز چیزی نباشد که شما در نظر گرفته اید. صورت شما کوچک، باریک یا ریزه اندام در نظر گرفته می شود که عرض و ارتفاع آن تقریباً یکسان باشد یا اگر صورت شما دراز باشد.

اما بین 110 میلی متر تا 125 میلی متر باشد، پس باریک در نظر گرفته می شود. برای صورت باریک شما، اندازه گیری ها ضروری است.

به عنوان یک قاعده کلی، باید از تمام لنزهای بزرگ خودداری کنید، عرض فریم خود را کمتر از 129 میلی متر نگه دارید و از تمام فریم های درشت خودداری کنید.

چشمان شما باید همیشه در فریم شما متمرکز باشد و عرض عینک باید نزدیک به عرض صورت باشد. نگران نباشید، زیرا هنوز فریم های زیادی برای انتخاب دارید، و با ویژگی های باریک خود، می توانید از پوشیدن قاب هایی که اکثر مردان نمی توانند آن ها را بپوشند، خلاص شوید.

گزینه قاب بدون شکست شما همیشه یک مستطیل باریک خواهد بود. برای اینکه کارها سرگرم‌کننده باشند، قاب‌های مستطیلی را با مواد مختلفی مانند چوب، پلاستیک یا فلز انتخاب کنید.

سیم یا قاب های استاندارد بیشتری را سنگ بزنید. ما به خصوص این قاب‌های نایک را دوست داریم زیرا برای کار یا بازی مناسب هستند.

آنها از پلاستیک ساخته شده اند، عینک ایده آلی برای استفاده در هنگام فعالیت یا ورزش هستند، اما همچنان در دفتر کار خوب به نظر می رسند. واقعاً این جفت را با لنزهای انتقالی به حداکثر برسانید زیرا آنها به عنوان عینک آفتابی نیز عالی به نظر می رسند.

روند فعلی عینک های گرد به خوبی برای شما کار خواهد کرد، و با ویژگی های باریک شما، جلوه لباسی را که روی صورت های پهن تر می دهد، ارائه نمی دهد. این است مگر اینکه فریمی را با رنگ های پررنگ انتخاب کنید.