هیدروکربن سنگین در بورس نمودار صعودی خواهد داشت

میعانات گازی حاوی مقداری فراکسیون هیدروکربنی متوسط تا سنگین هستند که هنگامی که فشار مخزن به زیر نقطه شبنم کاهش می یابد، از فاز بخار به صورت قطراتی در محیط متخلخل متراکم می شود.

امروزه با سرمایه گذاری شرکت پتروشیمی بر روی هیدروکربن سنگین در بورس اقتصاد کشور بسیار در گردش خواهد بود.

ضریب حجم تشکیل میعانات گازی به صورت زیر تعریف می شود. نمودارهای و همبستگی ها برای تخمین ضریب حجم تشکیل بر اساس وزن مخصوص گاز و میعانات در ادبیات موجود است.

اجزای سنگین‌تر معمولاً ترکیب می‌شوند و به‌عنوان بخش‌های هپتان پلاس یا C7+ گزارش می‌شوند.نمونه ای از ضریب تراکم پذیری گاز و نسبت میعانات به گاز یک سیستم میعانات گازی در شکل 4.8 ارائه شده است.

هیدروکربن

همانطور که نمودار ها نشان می دهد، برای میعانات گازی مورد استفاده در این مطالعه، فاز مایع اساسا بین 2300 psia تا 2200 psia از بخار خارج می شود. به دلیل فرار بالای میعانات، ضریب حجم تشکیل در شرایط مخزن بسیار زیاد است

این مورد قبلاً توسط شرمن مورد بحث قرار گرفته است. روغن های هیدروکربنی سنگین موجود در CO2 مایع، نگرانی اصلی برای تمیز کردن حیاتی است.

به طور معمول، شرکت‌های گاز صنعتی این ناخالصی‌ها را فهرست نمی‌کنند، زیرا آنچه THC (محتوای کل هیدروکربن) نامیده می‌شود، تنها متان را به بنزن می‌سنجد.

درجه CO2 ویژه ای را برای حیاتی ترین کاربردهای CO2 برف در صنعت نیمه هادی با محتوای هیدروکربن سنگین زیر 1 ppt معرفی کرده اند.

فوگت و همکاران و دیگران تصفیه کننده های زئولیت درون خطی را معرفی کرده اند که اولین بار توسط Zito [22] پیشنهاد شد.

کندانسور درون خطی نیز کار می کند . ثبت اختراع ایالات متحده 28 ژوئیه 2009. فرآیند آسفالت زدایی با حلال پیشرفته برای مواد اولیه هیدروکربنی سنگین با استفاده از جاذب جامد.