پارچه های ضد حساسیت بهترین پارچه هستند

ابریشم به دلیل ساختار پروتئینی طبیعی خود، ضد حساسیت ترین پارچه در بین تمام پارچه ها است، به این معنی که پوست حساس را تحریک نمی کند. ابریشم عاری از مواد مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی شیمیایی است و فقط حاوی مواد طبیعی است.

این فیبر شبیه موی انسان است که حاوی 97 درصد پروتئین، 3 درصد چربی و موم است، همچنین دارای 18 اسید آمینه است که تأثیر مثبتی روی پوست افراد دارد.

پارچه ای کاملاً آب و هوایی، ویژگی های طبیعی تنظیم کننده دمای آن به ابریشم توانایی متناقضی برای خنک و گرم شدن همزمان می دهد. در زمستان گرم و دنج و در تابستان خنک و راحت. ابریشم که به عنوان لایه دوم پوشیده سارافون دخترانه مجلسی می شود بدون اینکه حجیم شود گرم می شود.

پارچه

ابریشم به شدت جذب می شود و به سرعت خشک می شود. می تواند تا 30 درصد وزن خود را بدون احساس رطوبت جذب کند. ابریشم عرق را جذب می کند و در عین حال به پوست شما اجازه تنفس می دهد.

مراقبت از ابریشم به طرز شگفت انگیزی آسان عکس رادیو جیوه دار است و زیبایی خود را برای سالها حفظ می کند در واقع، به همین دلیل است که ابریشم اغلب در قطعات میراثی و میراثی استفاده می شود که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

(چیزی که ما به آن اعتقاد زیادی داریم). این یک پارچه واقعاً جاودانه است که کاربردهای مختلفی از لباس‌های روزمره و روزمره گرفته تا لباس‌های رسمی برای مناسبت‌های خاص دارد.

ابریشم بیشتر بر ضد حساس ترین پارچه ها، پوست را نیز نمی کند. ابریشم در حفظ و شادابی پوست شما عالی است. پارچه های ابریشمی خاصیت عایق دارند که را نزدیک پوست نگه می دارند.

این امر از دست دادن پوست شما را کاهش دهد. الیاف ابریشم نیز از نظر بافت بسیار صاف هستند، بنابراین ابریشم روی پوست شما ساییده و حرکت نمی کند.

اینها از منابع اصلی محبوبیت روبالشی ابریشمی و ماسک خواب جوراب دخترانه در سال های اخیر است. خوابیدن روی ابریشم می تواند ابریشم را هیدراته و درخشان نگاه دارد.

  • منابع:
    1. The benefits of Silk – Wunderlang

  • تبلیغات: 
    1. کاهش مرگ و میر با مصرف باقالی در جهان
    2. عیدی کارمندان در سال جدید مشخص شد
    3. کتابهای قوانین علمی ثروتمند شدن را بخوانید
    4. استفاده از کشمش به جای خوراک دام در افغانستان