پالتو زنانه ایرانی جدید باعث مرگ دختری جوان شد

در صنعت، از آنجایی که بالشتک های طولانی به کالای اصلی مد زمستانی تبدیل شده است، انتظار می رود محصولات مختلف «به روز شده» در حال حاضر عرضه شوند.

جونگ دونگ هیوک، مدیر اجرایی ستاد بازاریابی نپا، گفت: «امسال، از آنجایی که انتظار می‌رود موجی بسیار سرد باشد، به نظر می‌رسد که لایه‌های بلند با عملکرد بالا که گرما را به حداکثر می‌رساند، محبوب باشد.»

زمستان سرد دور نیست. فروشگاه‌های بزرگ و مراکز خرید از قبل مملو از اقلام زمستانی هستند. به ویژه، “پالتو زنانه ایرانی جدید” که تا ساق پا می رسد، تمایل بسیاری از زنان را برای خرید تحریک می کند.

اما آیا می دانید این واقعیت که پالتو های بلند به هیچکس نمی آید. تنها زمانی می‌تواند نقش خود را به‌عنوان یک «اقلام ضروری» ایفا کند که هر سه فاکتور قد، بدن و شکل صورت در جای خود باشند.

پالتو

ممکن است فکر کنید: “من قد و اندام را می فهمم، اما شکل صورت چه ربطی به آن دارد؟” اما در مورد آن فکر کنید. پالتو بلند با طراحی ظریفی که بر سادگی تاکید دارد، زنانگی را نشان می دهد. اگر زنی با صورت بزرگ و آرواره مربع آن را بپوشد چه؟ شاید از ظرافت پالتو بلند کمی کاسته شده باشد.

اگر پالتو بلندی بپوشید که فرم بدن شما را بپوشاند، چشمان شما روی صورت و چانه شما متمرکز می شود. بنابراین، شما باید مدل پالتویی را پیدا کنید که مناسب فرم صورت شما باشد. انواع مانتوهای بلند برای صورت باریک و شیک V-line مناسب هستند، اما در مورد چانه زاویه دار یا چانه برآمده، در صورت هماهنگی نادرست، معایب آن مشخص می شود، پس مراقب باشید.

جونگ جائه هو، مدیر بخش جراحی پلاستیک پروفیل می‌گوید: «اگر صورت زیبایی ندارید، باید به یقه و یقه پالتو توجه کنید. شکل آنها بیشترین تأثیر را روی فرم صورت در لباس دارد، بنابراین بهترین قسمت برای پوشاندن عیوب است.