پاکت بسته بندی قهوه که باعث رشد اقتصاد یک کشور شد

خرید پاکت های مواد غذایی به صورت آنلاین مناسب برای مشاغل مختلف که نیاز به بسته بندی اولیه مواد غذایی دارند که در بخش هایی مانند پاکت بسته بندی قهوه، شیرینی فروشی ها، اغذیه فروشی ها، فر، بارها و نمایشگاه های مواد غذایی فعالیت می کنند.

طیف گسترده ای از کیسه های شفاف برای مواد غذایی یا کاغذی با پنجره ای که با آن می توان بسته های عملی ایجاد کرد و محتویات آن را تقویت کرد و صنعتگری محصولات داخل آن را برجسته می کند.

در تجارت الکترونیک ما می‌توانید اقلامی را برای بسته‌بندی مواد غذایی مقاوم، بسته‌بندی سریع و اقتصادی، در قالب‌ها و اندازه‌های مختلف بیابید.

مجموعه ما شامل پاکت های نان، پاکت های مواد غذایی بیسکویت، پاکت های شیرین شفاف، پاکت های زیست تخریب پذیر و پاکت های مواد غذایی با مهر و موم فشاری است.

پاکت

با پاکت های بسته بندی ما امکان ایجاد بسته بندی ایمن وجود دارد که در عین حال به مشتری امکان می دهد از محتویات آن مانند میوه خشک، آرد، ماکارونی دست ساز، حبوبات و موارد دیگر قدردانی کند.

از بین محصولات آماده تحویل ما، می توانید با توجه به برچسب مخصوص در توضیحات، مواردی را که برای تماس با غذا مناسب هستند انتخاب کنید.

یک انتخاب اساسی برای مشاغلی مانند شیرینی فروشی ها و فرها که نیاز به بسته بندی اولیه برای غذای خود دارند که امکان تکمیل بسته بندی با خریداران یا جعبه های مواد غذایی به آن اضافه شده است.

Ideabrill Discoverer به شما این امکان را می دهد که میوه های خشک خود را با سبک و مهارتی بسته بندی کنید.

اگر می‌خواهید بر ظرافت تأکید کنید، این در هر دو رنگ کرافت سفید و مشکی موجود است، یا در رنگ قهوه‌ای که مهارت محصول را افزایش می‌دهد.

نوار مرکزی شفاف میوه خشک را به نمایش می گذارد و با جلب نگاه مصرف کننده به قفسه ای که در آن نمایش داده می شود، توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند.