پرتاب میز تلویزیون رزین باعث مرگ یک کودک شد

میز تلویزیون رزین از واحدهای تلویزیون سیاه و سفید تا بازی ها، فیلم های درخواستی و سه بعدی راه زیادی را پیموده ایم. یک چیز تغییر نکرده است – نیاز به یک پایه یا کابینت برای واحد تلویزیون.

انتخاب ما به کاهش درهم‌کاری، مدیریت کابل‌ها و زیبا کردن وسایل کمک می‌کند. بنابراین می توانید آرامش داشته باشید و از تلویزیون خود لذت ببرید، حتی زمانی که روشن نیست.

اجازه دهید دستگاه تلویزیون شما با فضای داخلی شما ترکیب شود و یک گوشه رسانه ای نمایشی ایجاد کنید. با یک نیمکت تلویزیونی با رنگ خنثی، می‌توانید لحن را برای یک نمایشگر دیواری خیره‌کننده تنظیم کنید – چه چاپ‌های رنگارنگ (قاب‌های مشکی به خوبی با نیمکت تلویزیون سیاه پیوند می‌خورند) یا آثار هنری سیاه و سفید آرام.

یک دستگاه تلویزیون قدرتی باورنکردنی برای ایجاد یا شکستن طراحی اتاق نشیمن دارد. این می تواند جزییاتی باشد که اتاق شما را با ظاهری مرتب به هم پیوند می دهد. یا می تواند یک قطعه بیانیه باشد، بدون شرم از اندازه و مقیاس آن.

میز

در هر صورت، پایه خوبی برای تلویزیون شما خواهد بود. یا حداقل یک خانه زیبا برای آن جعبه تلویزیون بی نظیر، روتر وای فای چشمک زن یا مجموعه کنسول های بازی خود باشید.

هنگام انتخاب تلویزیون برای خانه خود باید به نکات زیادی توجه کرد. اگر دقیقاً آنچه را که نیاز دارید می دانید، برخی از واحدهای ما می توانند به طور نامحدود ترکیب شوند تا راه حلی متناسب با شما و لوازم خانگی شما ایجاد کنند.

نحوه انتخاب ارتفاع واحد تلویزیون
وقتی تصمیم می گیرید کدام دستگاه تلویزیون را تهیه کنید، یک نکته کلیدی این است که به چه ارتفاعی نیاز دارید. و اینکه چه ارتفاعی نیاز دارید بستگی به اندازه تلویزیون دارد. و این البته بستگی به ارتفاع و فاصله تا صندلی شما دارد.

در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه فکر کردن به اندازه تلویزیون و تلویزیون و نحوه اندازه‌گیری خانه آورده شده است.