پشم سنگ اصفهان باعث اختلالات ذهنی در نوزادان خواهد شد

پشم سنگ اصفهان از احتراق پشتیبانی نمی کند اگر دما از آستانه مجاز برای یک ماده خاص فراتر رود، الیاف آن حداکثر شروع به ذوب شدن می کنند، اما نمی سوزند. چرا پشم معدنی یک عایق موثر حرارت و صدا است؟

ویژگی های عایق حرارتی خوب پشم معدنی به این دلیل است که قطر کوچک الیاف آن و ساختار داخلی آشفته اجازه انباشته شدن گرما در داخل را نمی دهد و به تشکیل حفره های هوای زیادی کمک می کند که از انتشار آزاد گرمای تابشی جلوگیری می کند.

مقاومت این ماده در برابر بارهای دینامیکی به طور مستقیم به تعداد الیاف عمودی در آن بستگی دارد. به همین دلیل، تولیدکنندگان تخته های پشم سنگ به طور مداوم مجبور به یافتن تعادل بین هدایت حرارتی و مقاومت فشاری هستند.

یکی دیگر از مزایای پشم سنگ ساختار داخلی متخلخل هوا است که از انتشار امواج صوتی ایستاده و نویز صوتی در داخل مواد جلوگیری می کند.

پشم

یکی از ویژگی های مهم پشم معدنی مقاومت آن در برابر آتش است. الیاف ساخته شده از سنگ های طبیعی در دمای 1000 درجه سانتیگراد تنها پس از 2 ساعت شروع به ذوب شدن می کنند.

علاوه بر این، پشم معدنی در برابر اکثر مواد شیمیایی مقاوم است. طبقه بندی و دامنه پشم سنگ به انواع زیر تقسیم می شود: سبک طراحی شده برای عایق کاری و عایق صدا سازه های قاب با سطح بار کم، تولید شده به صورت رول و اسلب، می تواند دارای چگالی 10 تا 90 کیلوگرم در مکعب باشد.

متر سفت و سخت – برای عایق بندی حرارتی خطوط سازه ها استفاده می شود، به راحتی بارهای متوسط ​​را تحمل می کند، معمولاً به شکل صفحات با چگالی 90 کیلوگرم در مکعب.

متر فنی برای عایق کاری دودکش ها، کانال های تهویه، سونا، حمام و تجهیزات صنعتی با دمای سطحی 180 تا 700+ درجه سانتی گراد به صورت رول یا صفحه ای با روکش فویل در یک طرف تولید می شود.

پشم سنگ با فویل ISOVER سونا 50 میلی متر، 15 متر مربع. m پشم معدنی به طور گسترده در ساخت و سازهای صنعتی و خصوصی برای اهداف زیر استفاده می شود: ایجاد عایق حرارت و صدا سطوح در معرض دمای بالا (تا 700 درجه سانتیگراد).