پل مرکبی که از ایزوگام ساخته می شود

در این مطالعه ساختار عرشه پل مرکب از بتن سیمانی و لایه چسب ضدآب و ایزوگام جعفری مخلوط آسفالت به عنوان شی آزمایشی استفاده شد.

نمونه‌های بتن سیمانی با استفاده از نسبت اختلاط مشترک ارائه شده در محل ساخته شده‌اند یعنی سیمان : آب  و ماسه رودخانه و شن است.

بتن C50 برای نمونه های بتن سیمانی استفاده شد و یک عامل کاهنده آب با راندمان بالا به آن اضافه شده است.

چهار نوع لایه چسب ضد آب به عنوان لایه چسب ضد آب در این مقاله انتخاب شد که شامل لایه چسب ضد آب آسفالت ایزوگام گستر اصلاح شده با SBS، لایه چسب ضد آب آسفالت امولسیون شده SBS لایه چسب ضد آب آسفالت لاستیکی و ماده چسب ضد آب AMP-100 می باشد.

و عملکردهای اساسی مربوطه در جداول زیر نشان داده شده است و نوع جدید مخلوط آسفالت اصلاح شده توسط دیاتومیت و خرده لاستیک به عنوان روسازی آسفالت روی عرشه پل به کار گرفته شد.

با توجه به مشخصات چینی مشخصات فنی برای ساخت روسازی آسفالت بزرگراه ایزوگام سفید نانو درجه بندی متوسط ​​سنگدانه آسفالت ماتریکس سنگ در این مقاله استفاده شد.

آسفالت از شهر پانجین نیز مورد استفاده قرار گرفت و نسبت آسفالت به سنگدانه در این مطالعه 6.3 درصد طراحی شد.

دیاتومیت با کیفیت بالا از منطقه کوه چانگ بای در استان جیلین برای جایگزینی پودر معدنی با جایگزینی با حجم برابر استفاده شد ایزوگام شرق پوشش که محتوای آن از نظر کیفیت 15 درصد آسفالت است و محتوای خرده لاستیک 3٪ از سنگدانه با وزن خشک است و اندازه ذرات خرده لاستیک 1-3 میلی متر است.

  • منابع:
    1. Performance Evaluation and Optimization of Waterproof Adhesive Layer for Concrete Bridge Deck in Seasonal Frozen Region Using AHP
  • تبلیغات: 
  1. راز ثروتمند شدن از زبان دختر جوان
  2. با مصرف رب گوجه 20 کیلو لاغر شوید
  3. پخش دوچرخه رایگان در شهر وان!
  4. با بطری قایق 2 طبقه بسازید