پودر موبر نوره می تواند باعث مسمومیت تنفسی شود

الکترولیز شامل استفاده از فرکانس های رادیویی موج کوتاه است که از طریق سوزن های ظریفی که مستقیماً در فولیکول های مو قرار می گیرند توزیع می شود.

هدف از استفاده ی پودر موبر نوره از بین بردن فولیکول مو است تا رشد موهای جدید را تحریک نکند. این روش باید توسط یک متخصص پوست یا یک الکترولوژیست معتبر انجام شود.

برخلاف سایر گزینه‌های حذف موهای زائد، الکترولیز توسط سازمان غذا و دارو به عنوان یک راه حل دائمی در نظر گرفته می‌شود. با این حال، برای بهترین نتایج، به چندین قرار ملاقات نیاز دارید.

اکثر افراد به جلسات پیگیری هر هفته یا دو هفته نیاز دارند. بسته به طول جلسه، هزینه معمولاً حدود 35 تا 100 دلار برای هر جلسه است.

پودر

الکترولیز را می توان در هر جایی از بدن انجام داد و برای اکثر انواع پوست کار می کند. شایع ترین عارضه جانبی درد و قرمزی ناشی از تحریک پوست است. عوارض جانبی نادر اما جدی شامل جای زخم و عفونت ناشی از سوزن ها و همچنین کلوئیدها است.

لیزر موهای زائد یکی دیگر از گزینه های بلند مدت موهای زائد است. مانند الکترولیز، این درمان فولیکول مو را هدف قرار می دهد. این کار با آسیب رساندن به فولیکول با لیزرهای با حرارت بالا مانع از رشد موهای جدید می شود.

طبق گفته کلینیک مایو، لیزر موهای زائد را می توان در هر جایی از بدن به استثنای ناحیه چشم انجام داد. این درمان در افرادی با رنگ پوست روشن که موهای تیره دارند بهترین نتیجه را دارد.

مانند الکترولیز، لیزر موهای زائد برای بهترین نتیجه نیاز به جلسات متعدد دارد. بسته به ناحیه حذف موهای زائد، ممکن است به چهار تا شش جلسه درمانی با فاصله چهار تا هشت هفته نیاز داشته باشید. می تواند تا 250 دلار برای هر جلسه هزینه داشته باشد.