چای حباب دار کیوی چیست؟

این چای حباب دار کیوی چیزی است که نباید از دست بدهید، تهیه سریع و آسان این نوشیدنی برای کسانی که قبلا چای حباب دار با طعم کیوی را امتحان نکرده اند، ضروری است. ما به شدت توصیه می کنیم یک جرعه جرعه بنوشید و در کنار آن از مقداری قاچ سیب زمینی پخته لذت ببرید. قیمت کدو حلوایی کیلویی به گونه ای می باشد که می توان با آن کیک خانگی درست کرد و شیرینی با این نوشیدنی عالی است. یا نوشیدنی خود را با چند دسر کوچک ترکیب کنید.

این روزها همه گرفتار شوق چای حباب دار شده اند. اگرچه این نوشیدنی در آسیا منشا گرفته است، اما به دلیل تقاضای مردمی در سراسر جهان گردش می کند. می‌توانید مقداری از آن را از یک بوبافروشی در نزدیکی بخرید، یا می‌توانید به لطف این دستور تهیه چای حباب‌دار کیوی، خودتان درست کنید، این نوشیدنی میوه ای مطمئناً تجربه ای با طراوت به شما می دهد.

چگونه چای کیوی را درست کنیم؟

روی برگ های چای را با 400 میلی لیتر (تقریبا 13 اونس) آب جوش بپوشانید. اجازه دهید 2 تا 3 دقیقه دم بکشد، سپس از یک صافی خوب عبور دهید و در یک کاسه قرار دهید. 6 عدد کیوی را پوست گرفته و خرد کنید. کیوی، چای، آبلیمو، عسل و آب پنیر را در مخلوط کن پوره کنید. امروزه لیست قیمت هویج در تره بار بسیار ارزان است و بسیاری به جای نوشیدنی کیوی از هویج استفاده می کنند.

کیوی باقی مانده را پوست بگیرید و نازک برش دهید. نوشیدنی را در 4 لیوان بریزید و با برش های کیوی تزئین کنید و سرو کنید.

نکاتی برای تهیه چای حباب دار کیوی

درست کردن این نوشیدنی بوبا بسیار آسان است، آماده اید تا جوانه های چشایی خود را با انواع طعم های مختلف هیجان زده کنید؟ چای، شیر، شیرین کننده، یخ و مروارید تاپیوکا همه چیزهایی هستند که نیاز دارید. امروزه خرید کیوی صادراتی جهت تهیه ی چای بهترین گزینه می باشد.

در اینجا چند نکته در مورد طرز تهیه چای حباب دار کیوی آورده شده است:

کیوی خود را در یخچال نگهداری کنید تا تازه بماند. یعنی اگر به این زودی دستور چای حباب ‌دار کیوی را درست نمی‌کنید. در غیر این صورت، می توانید آنها را در یک ظرف میوه در دمای اتاق و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

مرواریدهای تاپیوکا را از قبل بپزید. ابتدا باید مرواریدها را حداقل 3 دقیقه در آب جوش بجوشانید یا تا زمانی که روی سطح شناور شوند. سپس حدود 2 تا 3 دقیقه بعد از آن به جوشیدن ادامه دهید.

مرواریدهای تاپیوکا را با شکر قهوه ای بپزید تا شیرین تر شوند. مرواریدها را بعد از جوشیدن آبکش کرده و با شکر بپزید. شما نمی توانید با شکر قهوه ای بابا اشتباه کنید. با این حال مراقب مرواریدها باشید، نمی خواهید آنها بیش از حد پخته شوند.

چای را در یک لیوان آب سرد دم کنید تا طعم آن به راحتی گرفته شود. این روش دم کردن سرد جایگزینی برای خیساندن نوشیدنی در آب داغ است. این روش ها طعم کامل را از برگ های چای سیاه خارج می کنند. همچنین برای بهترین نتیجه از چای سیاه تولید شده توسط برندهای چای مورد علاقه خود استفاده کنید.

برای نوشیدنی سردتر، شیر، چای و تکه های یخ را در یک کوکتل شیکر ترکیب کنید. شیکر خود را از سبد خرید خود بردارید و از آن برای تهیه چای حباب دار استفاده کنید. وقتی همه چیز با هم ترکیب شد، خوب تکان دهید و معجون را با بوبا و یخ در یک لیوان بریزید. این به شما یک چای حباب دار کیوی سرد اضافی می دهد.

از جایگزین های شیر برای تهیه چای کیوی بدون لبنیات استفاده کنید. شیر سویا، شیر جو دوسر و شیر نارگیل جایگزین های خوبی برای شیر واقعی هستند. حتی می توانید سعی کنید از ابتدا یک جایگزین گیاهی پسند برای شیر تغلیظ شده درست کنید.

چای حباب دار کیوی را بهتر است بلافاصله میل کنید، بنابراین به محض تهیه آن میل کنید. اگر بیش از یک روز در یخچال نگهداری شود طعم متفاوتی دارد. گفت، بیایید شروع به تهیه نوشیدنی کنیم.