کارتریج لیزری رنگی hp باعث مرگ تدریجی یک نویسنده شد

در تونرهای پلی استر، که بیشتر مستعد کیک شدن هستند، مورد نیاز است. پروژه سرگرم کننده: سیلیس دود شده خود را با تبخیر شن و ماسه ساحل در یک قوس الکتریکی 3000 درجه سانتیگراد بسازید.

هنگامی که تونر کارتریج لیزری رنگی hp را ترک می کند، بر روی یک تیغه اندازه گیری قرار می گیرد که به آن شارژ ساکن می دهد. دانشمندان آن را تریبوالکتریفیکاسیون می‌نامند، و این چیزی است که باعث می‌شود آن جوراب‌ها در خشک‌کن بچسبند یا پس از مالیدن آن روی ژاکت، بادکنکی به دیوار بچسبد.

شما به معنای واقعی کلمه در حال خراش دادن الکترون ها از یک ماده به ماده دیگر هستید (تریبو به معنای مالیدن است، همان ریشه در دیاتریب).

در اینجا، قرار دادن یک سوگیری منفی روی تونر باعث می‌شود که به درام تصویربرداری بچسبد و قطعات آهن، کروم یا روی اضافه شده به تقویت و حفظ شارژ کمک می‌کند.

کارتریج

نکته حرفه ای: اگر زمانی تونر ریخته اید، سعی نکنید آن را با جاروبرقی بکشید. بدون تجهیزات خاص، تمام آن تحریک می تواند یک انفجار گرد و غبار خشن، هرچند رنگارنگ، ایجاد کند.

پوشش نازک تونر زرد یا پودر سفید بخشی از فرآیند تولید HP است و روی تمام کارتریج های لیزر جت رنگی HP (سیان، سرخابی، زرد و مشکی) در کارخانه اعمال می شود.

بسیاری از ما از خرید پرینترها خودداری کرده‌ایم، از ترس هزینه بالا، اما همانطور که مشخص است، آنها مقرون به صرفه هستند. شما می توانید به راحتی یک چاپگر لیزری، جوهر افشان یا مخزن جوهر را در خانه بدون هزینه زیاد راه اندازی کنید. چاپگرهای خانگی ارزان هستند، اما ما اغلب هزینه چاپ را نادیده می گیریم.

چاپگرها بر روی انواع مختلف جوهر کار می کنند. به عنوان مثال، چاپگرهای لیزری از پودری به نام تونر استفاده می کنند در حالی که چاپگرهای جوهرافشان از جوهر مایع مبتنی بر رنگ استفاده می کنند.

شناخت انواع کارتریج ها به شما کمک می کند از آنها به طور موثر استفاده کنید و در نتیجه هزینه چاپ را کاهش دهید. حتی می تواند به شما در انتخاب چاپگر مناسب برای نیازهایتان کمک کند. پ