کفش کالج لویی ویتون باعث نجات جان یک کوه نورد شد

قسمت بیرونی پایین کفش کالج لویی ویتون که نوار باریکی از چرم مشکی یا مصنوعی است که برای بستن کفی ست این با زیره در نظر گرفته شده است. در کفش های ساخته شده به روش چسب، جوش جزئیات تزئینی را انجام می دهد و عملکرد قابل توجهی ندارد.

یک قسمت میانی از قسمت بالای کفش در قسمت پنجه آن، بین رویه و آستر. شکل قسمت انگشت پا را حفظ می کند و همچنین برای محافظت از پاها در برابر تأثیرات مکانیکی خارجی عمل می کند.

قسمت بیرونی رویه کفش که سطح بالایی پا را می پوشاند. می توان آن را با جزئیات نساجی تقویت کرد: خط داخلی و دیواره جانبی، که از کشیده شدن قسمت بالایی و تغییر شکل طرفین جلوگیری می کند.

در حین کار کردن کفش، وامپ (جلو) به دلیل خمیدگی های مکرر متعدد دچار تغییر شکل شدید می شود و به همین دلیل قسمت مهمی از رویه کفش است.

کفش

قسمت های بیرونی رویه کفش که پشت پا را می پوشاند. روی برت ها توری یا کمربند با سگک وجود دارد. در حین کار کفش ها، برت ها نسبت به vamp تحت فشار مکانیکی کمتری قرار می گیرند.

قسمت داخلی رویه از چرم گیاهی دباغی ساخته شده است – این در تماس مستقیم با پا است و باید به خصوص نرم و قابل تنفس باشد. آستر در نواحی پنجه و پاشنه پا به شدت فرسوده می شود.

پاشنه – قسمت داخلی یا میانی قسمت بالایی کفش که در قسمت پاشنه (بین قسمت داخلی (آشت) و قسمت خارجی قرار دارد. ثبات ابعادی قسمت پاشنه را فراهم می کند و همچنین برای محافظت از قسمت پاشنه پا در برابر تأثیرات مکانیکی خارجی عمل می کند. از چرم سیاه طبیعی، ترموپلاستیک، تخته چرم، گرانیتول و غیره ساخته شده است.

قسمتی از ته کفش که در تماس مستقیم با زمین است. برای کفش های مدل، ضخامت آن حدود 5 میلی متر، برای کفش های بادوام به ترتیب بیشتر است.