کود اوره می تواند باعث به وجود آمدن تومور مغزی شود

کود اوره را به راحتی در مغازه هایی که محصولات کشاورزی می فروشند خریداری می شود. هزینه محصول کاملاً در دسترس و مقرون به صرفه برای همه بودجه ها است.

یادآور می‌شویم که با برنامه اقدام IV در مورد نیترات‌ها، منطقه موظف شده است که کود زئوتکنیکی و اوره را به طور همزمان یا ظرف 24 ساعت در خاک وارد کند، اما موارد توزیع در پشت بام‌ها یا مراتع پایدار را مستثنی کند.

در هنر 7 c. 2 از پیوست A به DGR n. 813/2021، BU n. 85 مورخ 25/06/2021 می‌گوید: «تکنیک‌های توزیع باید تضمین کنند: به جز در موارد توزیع در پوشش (مثلاً در زمین‌های بدون خاک‌ورزی)، یا در مراتع پایدار، ادغام مؤثر فاضلاب و جذب و اوره در خاک.

کودهای پایه همزمان با پخش و یا ظرف 24 ساعت بعد… دفن همزمان فاضلاب و اوره در روزهای اضطراری PM10 گزارش شده توسط بولتن آرپاو پیش بینی شده است.

همانطور که مشخص است، “توزیع ابری” به معنای توزیع کود با محصولات در حال پیشرفت است، همانطور که معمولا برای غلات پاییزه و زمستانه (گندم و جو) و محصولات بهاره (ذرت) اتفاق می افتد.

کود

قانون عملاً مقرر می‌دارد که در مواردی که ترکیب از نظر فنی غیرممکن است (مانند غلات پاییز و زمستان)، اوره را می‌توان بدون هیچ گونه الزامی برای دفن زباله استفاده کرد.

مورد پوشش کودها بر روی محصولات ریشه دار متفاوت است که در مراحل خاصی از فنولوژی، امکان قرار دادن آنها در زیر زمین وجود دارد.

همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر اوره، هیچ کود معدنی دیگری مشمول تعهدات الحاقی نمی باشد.

کودها ابزار فنی ضروری برای کشاورزی سودآور هستند که هدف آن دستیابی به تولیدات اقتصادی سازگار و حفظ و توسعه حاصلخیزی خاک است.

“هدف اساسی کوددهی، تنظیم خاک به سطح تغذیه ای کافی برای تغذیه گیاهان و حفظ پتانسیل غذایی آن با توجه به نیازهای آتی محصولات است.”