گوشت بلدرچین کرمان می تواندباعث افزایس حس اضطراب در افراد شود

با استفاده از گوشت بلدرچین کرمان که دارای کلسیم و فسفر است، استخوان ها تقویت شده و توانایی های ذهنی بهبود می یابد. تخم بلدرچین برای انسان نیز مفید است، زیرا بر بدن انسان نیز تأثیر مثبت دارد.

ویتامین PP باعث بهبود میکروسیرکولاسیون خون در رگ ها می شود که به نوبه خود راهی فوق العاده برای جلوگیری از نقرس است.

گوشت بلدرچین حاوی مقادیر زیادی ویتامین D، B2 و B1 است که یا پیشگیری از راشیتیسم را انجام دهید. به نظر می رسد که بلدرچین ها اشتراکات زیادی با اکتشافات فضایی دارند.

دانشمندانی که در موسسه مشکلات زیست پزشکی کار می کردند به این نتیجه رسیدند که این پرندگان برای آنها نیز بسیار ارزشمند هستند. برای اقامت طولانی مدت یک فرد در مدار به شرایط خاصی برای زندگی عادی نیاز دارد.

گوشت

دانشمندان به دنبال راه حلی برای مشکل یک سیستم بیولوژیکی بسته بودند که به فرد کمک می کرد در یک کشتی زندگی کند. این سیستم ها شامل گیاهان و پرندگان است. این پرندگان کوچک شگفت انگیز خود را بهتر از همه نشان دادند.

گوشت بلدرچین یک بازی واقعی است، با گوشت لطیف و قابل هضم و طعم شگفت انگیز، محصولی پرکالری و در عین حال رژیمی است.جالب هست!

بلدرچین پرنده ای کوچک به طول 20 سانتی متر و وزن 80-140 گرم است که از هر 10 گونه این پرنده 2 گونه در طبیعت به طور کامل از بین می روند. از میان گونه های باقی مانده، بلدرچین معمولی رایج ترین است و در خانه و در مرغداری ها پرورش می یابد.

گونه های گوشتی مخصوص بلدرچین دارای وزن 150-300 گرم هستند و طعم گوشت با شکار واقعی تفاوتی ندارد.

در رستوران های خوب، غذاهای بلدرچین با مارینادها و سس های مختلف همیشه ارائه می شود؛ گوشت آن به عنوان یک لذیذ واقعی شناخته می شود.

  • اسیدهای آمینه ضروری: لیزین، سیستین، متیونین، تیروزین

جالب هست! تیروزین یک اسید آمینه است که مسئول رنگ پوست سالم است. تیروزین همچنین برای افسردگی، خستگی مزمن و کمبود توجه تجویز می شود.