گیر کردن آویشن خشک کیلویی در گلوی کودکی موجب سکته مادرش شد

آویشن خشک کیلویی دارای خواص مختلفی است که در این گفتار می خواهیم به چند مورد آن اشاره کنیم مثل پیشگیری از سرطان، فلاونوئیدها ترکیبات گیاهی طبیعی هستند که می توانند با عوامل بیماری زا در بدن مقابله کنند.

Myricetin یک فلاونوئید موجود در جعفری و سایر گیاهان است. نشان داده شده است که به پیشگیری از سرطان پوست کمک می کند. جعفری حاوی یکی از بالاترین غلظت های میریستین در هر 100 گرم منبع مورد اعتماد است.

مطالعات نشان داده است که جعفری و سایر گیاهان سبز و سبزیجات می توانند اثرات سرطان زایی آمین های هتروسیکلیک را مسدود کنند. اینها ترکیبات شیمیایی هستند که خاصیت سرطان زایی دارند. هنگامی که گوشت در دمای بالا کباب می شود، تولید می شوند.

کسانی که استیک ذغالی شده را ترجیح می دهند باید آن را با سبزیجات سبز مانند جعفری همراه کنند تا این اثرات مضر بالقوه کاهش یابد.

آویشن

آپیژنین یک ماده شیمیایی طبیعی است که در جعفری یافت می شود. در یک بررسی منبع معتبر در سال 2015، نشان داده شد که اندازه تومور را در شکل تهاجمی سرطان سینه کاهش می دهد. محققان بر این باورند که آپیژنین می تواند یک درمان غیر سمی امیدوارکننده سرطان در آینده باشد.

محافظت در برابر دیابت، میریستین موجود در جعفری برای استفاده در درمان و پیشگیری از دیابت نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

مطالعات آزمایشگاهی و حیوانی نشان داده اند که میریستین می تواند سطح قند خون را کاهش دهد و مقاومت به انسولین را کاهش دهد. همچنین به نظر می رسد که اثرات ضد التهابی دارد و چربی اضافی را از خون حذف می کند.

بهبود سلامت استخوان ها، مصرف کم ویتامین K با خطر بیشتر شکستگی استخوان همراه است. مصرف مقدار کافی ویتامین K ممکن است با بهبود جذب کلسیم و کاهش دفع کلسیم در ادرار، سلامت استخوان را بهبود بخشد.

در یک متاآنالیز اخیر، افراد دارای بالاترین سطح ویتامین K 22 درصد کمتر شکستگی را نسبت به افراد با سطوح پایین تجربه کردند.