مد جوراب های ترند و روشن 2022

اما در سال 2022، پوشیدن جوراب ظاهر شما را مد تر می کند جوراب دخترانه نه کمتر مد. در کت واک جوراب‌های ورزشی با رنگ‌های روشن بسیار شبیه به کلاه‌های آوانگارد در فشن شوهای دهه 1990، به عنوان نوعی علامت تعجب بصری گنجانده شده‌اند.

جوراب‌های روشن همیشه از ویژگی‌های بارز لباس‌های ورزشی و به‌ویژه بازی‌های زیبا بوده‌اند. و حالا که مارکوس راشفورد و جک گریلیش نه تنها برای باشگاه‌هایشان، بلکه برای باربری و گوچی به‌ترتیب خریدهای ستاره‌ای هستند، زیبایی‌شناسی فوتبال دارای سبکی است. شبیه یک بازیکن در حال حاضر شما را شبیه یک بازیکن می کند.

بنابراین، در حالی که مادران مدرسه‌ای عمدتاً جوراب‌های ورزشی می‌پوشند که برای ورزش کردن در معرض عموم قرار می‌گیرند، اما مربیان شخصی آن‌ها با پوشیدن جوراب‌های ورزشی ضخیم که تا قسمت میانی ساق پا کشیده شده استسارافون دخترانه مجلسی شروع به تأکید بر جدی بودن ورزش آنها کرده‌اند. و دختران  هم اکنون از این موضوع پیروی می کنند.

لوازم جانبی کلیدی برای هیلی بیبر یا بلا حدید که در مسیر کلاس اسپین دستکش پاپاراتزی ها را می دوند عکس رادیو جیوه دار یک شیک پروتئینی نیست، بلکه یک جفت جوراب دنده ای است که خیلی معمولی روی یک ساق پوشیده می شود. کلمات من را علامت بزنید: روزهای خط مربی شماره گذاری شده است.

مانند تقریباً همه چیزهایی که اخیراً در مد اتفاق افتاده است، جوراب‌های رنیس فرزند عشق دو تغییر سبک زندگی عصر ما هستند: ارتقای ورزش به سطح فرهنگی پر زرق و برق.

و تغییر سوزنی به سمت راحتی که با هیج شروع شد قبل از اینکه حکم سلطنتی به دلیل قرنطینه صادر شود. روزهای رنج برای مد مدت هاست که گذشته است. در حال حاضر راحت بودن یک آرزوست.

بالا رفتن خطوط لبه‌دار نیز باعث احیای آن می‌شود مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی دامن بلند ساق پا که با جوراب پوشیده می شود، درهم به نظر می رسد و کمی بیش از حد در ناحیه مچ پا دیده می شود.

اکنون که دامن‌ها کوتاه‌تر می‌شوند، پوشیدن آن‌ها با جوراب – همانطور که در کت‌واک Miu Miu، خانه معنوی احیای کوچک دیده می‌شود – مانند یک روش مدرن به نظر می‌رسد.

  • منابع:
    1. Want to look stylish? Pop on a pair of socks. But beware – there are a few rules …

  • تبلیغات: 
  1. زعفران یکی از بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی است
  2. بهترین درخت بادام هندی بیشتر در چه کشورهایی وجود دارد
  3. فوت دو نفر به طور مشکوک با چرم که در نزدیکشان افتاده بود!!!
  4. مردی تخمه را به عنوان طعمه ماهیگیری می کند

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.