یکی از برترین ایزوگام ها در پروژه ساختمانی

مواد عایق رطوبتی که یکی از مهمترین عناصر یک پروژه ساختمانی هستند، دوام بسیاری از سطوح مختلف را در ساخت و ساز افزایش می دهند.

ما به عنوان متخصص مواد شیمیایی ساختمانی باومرک به این سوال پاسخ خواهیم داد که ایزوگام هخامنش در محتوای خود چیست و همچنین با بررسی یک به یک این مواد را در چه زمینه هایی باید استفاده کرد.

قبل از توضیح اینکه مواد عایق رطوبتی چیست، لازم است مفهوم عایق رطوبتی را توضیح دهیم ایزوگام چسب دار عایق رطوبتی فرآیندی است که در آن یک جسم یا سازه ضد آب یا مقاوم در برابر آب می شود و به لطف این فرآیند، سطح یا ساختار عایق شده در برابر نفوذ آب مقاومت می کند.

در ساختمان ها ایزوگام پایتخت مانعی برای جلوگیری از عبور آب بر روی سطوحی که تماس زیادی با آب دارند مانند پی، سقف و دیوارها ایجاد می کند. به لطف ضد آب، سطوح ساختمان تقویت و ضد آب می شوند.

به طور خلاصه ضد آب یک اقدام محافظتی است که سطح را در برابر آب مقاوم می کند و از نفوذ مایعات به سطوح نامطلوب تحت نیروهای خارجی مانند فشار هیدرواستاتیک و مویینگی جلوگیری می کند.

در صورت عدم اجرای صحیح مواد ایزوگام فویلدار صادراتی بر روی سطوح مشکلاتی که پیش می آید نه تنها باعث کاهش راحتی فضاهای نشیمن می شود بلکه دوام سازه را نیز کاهش می دهد.

به همین دلیل با استفاده از مواد عایق مناسب برای سطوحی که در تماس زیاد با آب هستند و ضروری است.

  • منابع:
    1. What are the Waterproofing Materials?: All Types, Uses and Features
  • تبلیغات: 
  1. با ما گام به گام به موفقیت نزدیک تر می شوید
  2. در دنیا بادام هندی در چه جایگاهی قرار دارد
  3. ایده های خارق العاده از کارآفرینی که میلیاردر شد
  4. افزایش 99 درصدی حقوق بازنشستگان

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.